Dobre si uvedomujeme, ako je pre zákazníkov dôležitý záručný aj pozáručný servis. Preto neustále rozširujeme tím servisných pracovníkov a našich servisných služieb. Servis sušiarní STELA zaisťujeme vlastnými certifikovanými servisnými technikmi alebo zmluvnými pracovníkmi, ktorí sú rozmiestnení po území ČR tak, aby bolo možné vykonať servisný zásah čo najrýchlejšie.
Na všetky nami ponúkané produkty poskytujeme záručný aj pozáručný servis. Bežné náhradné diely máme na sklade v Prahe v našej 1000 m2 skladovo-výrobnej hale v Ruzyni. Ostatné náhradné diely objednávame od výrobcov expres leteckou dopravou s doručením do 24 hodín.
Na sušičky STELA, dopravnú techniku, čističky a ďalšie inštalované stroje ponúkame službu „predsezónnej“ a „posezónnej“ prehliadky vrátane revízií elektrospotrebičov a plynových spotrebičov. Všetky servisné zásahy v rámci tejto služby sú vykonávané certifikovanými technikmi. V prípade predsezónnej prehliadky ide o jednodennú prehliadku sušičky Stela, jej nastavenie a odstránenie drobných porúch, ktoré je možné opraviť priamo na mieste. Ak sa objavia vážnejšie poruchy, dohodne sa ďalší postup priamo so servisným technikom. Na záver prehliadky sa vystaví protokol s vyznačením servisného stavu a odporúčaných opatrení na nasledujúcu sezónu.
Kvôli podrobnému zneniu zmluvy nám, prosím, pošlite dopyt cez kontaktný formulár. V prípade dohodnutia služby sa vám technik pred prehliadkou telefonicky ozve a dohovorí vhodný termín návštevy.
Spoločnosť PAWLICA s.r.o. tiež každý rok organizuje školenie sušičov.
V rámci mimosezónnych prehliadok, ktoré prebiehajú v rozmedzí februára až marca, ponúkame kompletnú kontrolu pozberových liniek a skladov. Mimosezónna prehliadka trvá maximálne 4 hodiny, počas ktorých sa odstraňujú drobné poruchy vykonateľné priamo na mieste. Na záver prehliadky sa vystaví protokol s vyznačením servisného stavu a odporúčaných opatrení. Opravy vyplývajúce z prehliadky sú potom ponúknuté individuálne na riešenie vo vopred dohodnutom termíne, a to vrátane dodávky náhradných dielov.
Zmyslom mimosezónnych prehliadok je predísť hektickým opravám a servisným zásahom počas sezóny. Chceme tak motivovať zákazníkov, aby sa venovali nastaveniu, vyčisteniu a príprave strojov na sezónu skôr, než žatva skutočne vypukne.
Tento servis je dohodnutý na čas žatvy a slúži na okamžité riešenie vzniknutých ťažkostí na sušičke STELA. Zmluvu na službu Servis 24 je možné uzavrieť písomne tesne pred začiatkom sezóny. Služba vám zaistí, že od nahlásenia poruchy sa bude jej odstránenie riešiť prioritne, a to tak, že do 24 hodín bude porucha odstránená alebo – v prípade závažnejšej poruchy – nastane taký postup riešenia, ktorý umožní čo najrýchlejšie odstránenie poruchy. Porucha veľkého rozsahu bude odstránená v najkratšom možnom čase. V týchto závažných prípadoch však môže čas odstránenia poruchy prekročiť 24 hodín.
Na dodávky náhradných dielov, v prípade súhlasu objednávateľa, organizujeme expresnú dopravu, a to aj letecky. Objednávateľovi budú účtované len náklady dopravcu, výdavky na zaistenie celej operácie sú v cene. V prípade sušičiek v záruke nie je doprava a cena náhradných dielov účtovaná.
V cene služby Servis 24 je udržiavanie pohotovosti nonstop a priorita riešenia (servisný technik preruší bežnú činnosť a zameria sa na váš problém). Táto priorita platí aj pre viac porúch v sezóne.
Kvôli podrobnému zneniu zmluvy nám, prosím, pošlite dopyt cez kontaktný formulár.
Táto webová stránka používa cookies
Spoločnosť PAWLICA s.r.o. Vás informuje, že tieto stránky využívajú cookies. Podrobnejšie informácie o cookies a spracovaní osobných údajov nájdete Prehlásenie o ochrane súkromia a používaní tzv. cookies. Žiadame Vás týmto o súhlas s používaním týchto cookies.